freaketmoa

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Moa Andersson - 27 augusti 2013 18:10

Ja, en normal skoldag igen då (: Och teori på idrotten så inget aktivt. Imorgon om det blir soligt, terränglöpning. Om de spöregnar något inne. Vet inte vad. Men tror att det blir sol imorgon, som alla andra dagarna. Varför kunde inte solen vara på lovet så kan det regna nu istället. Så behöver det inte vara så varmt inne i högstadiet! Man får la ha tunnare kläder på sig istället! Aja, jag har fotat idag med. Men kan tyvärr inte visa bilderna som jag redigerat, dom är för 'stora' i utrymmet. Så ni får se dom oredigerade. Några från igår, och idag. Enjoy? ;D


 

Jocke Pocke ♥

 

Bubbsan ♥

 

Gibbzzon ♥

 

Friendship! ;D ''Han gaaaaaaaaaaaay'' ♥

  Bubba igen ;D


/Moah ♥



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en tjej på 13 vintrar och äger då 2 hästar som heter Galliano och Lilleman, jag har ridit sedan jag varit jätte liten på Lilleman som vi haft sedan han va 4 år. Galliano fick jag för 2 år sedan av min syster. Men här kommer jag att blogga dagligen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards