freaketmoa

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Moa Andersson - 15 augusti 2013 19:57

Hej! Idag fick jag äntligen min lilla system kamera! Usch vad jag har längtat. Så idag har jag fotat lite hemma, jag bor på landet så jag har endel djur att kunnda fota. Från små marsvin till stora hästar. Idag fotade jag mest hundarna. Haha, tyckte att endel bilder blev ganska roliga. Och endel söta. Jag kommer att fota hundutställningar ev, häst, hopp o dressyr tävlingar och massor med annat. Så.. Juste, jag har en Nikon D3100 en nybörjar kamera, men den passar mig perfekt! Även om de e för nybörjare kan ni endå följa mig o mitt fotande, för jag gör framsteg varje gång jag tar ett foto! :)


Här har ni några bilder som jag blev nöjd med från idag!

 

Jana, som blir glad att man kommit hem!

 

Indy som luktar på repet.

 

Skulle testa fota hästarna så var grannens tupp galen i att gala ♥


//Moah

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en tjej på 13 vintrar och äger då 2 hästar som heter Galliano och Lilleman, jag har ridit sedan jag varit jätte liten på Lilleman som vi haft sedan han va 4 år. Galliano fick jag för 2 år sedan av min syster. Men här kommer jag att blogga dagligen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards