freaketmoa

Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Moa Andersson - 23 augusti 2013 17:03

Äntligen fredag gott folk! det betyder att jag kommer tillbringa nätter med min kära vän. DATORN ♥ XD Nemen, jag ska nog snart ut och fota. JA! Jag kommer lägga upp foton från igår ♥ 2 härliga dagar med min fina system som bara har skräpat i några dagar nu men nu ska du användas tills du inte kan användas mer. Nej, jag älskar mmin system. Lika mycket som jag  älskar Galliano. Vill fota Towe i helgen så får se vad hon ska göra.

Btw! Saknar en kille på ett spel. BARA ett SPEL! xD Men han är en människa ♥ Nemen han har halvslutat där o de e bara tråking utan honom. Så jag loggar in då och då. Sen OLA på skype loggar aldrig in mer! Får damp, vi MÅSTE SPELA TRANS TILLSAMMANS! Och dampaa på varandra. Sen Samuel som iggar när man skriver till honom. Aja, blir bara sur på dom! Men Challe kan man inte va arg på ^^ Han e för snel cx

Fick några bra bilder på gallan UTAN flugor XD Här får ni se..


 

Nyvaken Jana ♥

 

Ut o springa! ;D

  Finaste ponnyn ♥


/Moah


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en tjej på 13 vintrar och äger då 2 hästar som heter Galliano och Lilleman, jag har ridit sedan jag varit jätte liten på Lilleman som vi haft sedan han va 4 år. Galliano fick jag för 2 år sedan av min syster. Men här kommer jag att blogga dagligen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards