freaketmoa

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Moa Andersson - 21 augusti 2013 19:26

Ja, jag vill först påstå att bilden på feffe och towe är helt cp. Inte i rätt fokus osv. Men vart med Saga & Feffe vid sagas gamla hus ;D Sjukt kul i trädet. Sen har jag o saga vart o sprungit runt på skolan. Haft idrott. Osv. Inte fotat eller ridit idag heller! Känner mig så himla äcklig. Man måste rida sina små ponnysar. Och fota ;D Men inte haft tid. Det är det som är felet. Men jag har tid till att blogga. Så lite ensam tid iaf Owo Jag tycker om vårat schema, det e skit bra! Tisdag & Onsdag idrott. Hade kul idrott i skogen, vi sprang runt o letade koner. Detta året kommer nog bli jätte bra! Och alla ndra också. Jag ska börja fota hästarna mer när vi rider. Mycket lättare på hösten då det inte är några flugor eller brämsar som äter upp en    Så jag längtar jag ;D Men ska nog dra nu. Har läxor att göra på spanska och sedan engelska. Men puss på er :**


//Moah

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en tjej på 13 vintrar och äger då 2 hästar som heter Galliano och Lilleman, jag har ridit sedan jag varit jätte liten på Lilleman som vi haft sedan han va 4 år. Galliano fick jag för 2 år sedan av min syster. Men här kommer jag att blogga dagligen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards